Θεσμικό Πλαίσιο: Αποφάσεις Οργάνων τής Πολιτείας για το επάγγελμα του Ψυχολόγου
 
Καταδικάσθηκε «ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ», από Δικαστήριο τής Χώρας [ΠλΚ: 1064/08.04.2011].
 

Ασκήθηκε δίωξη για παράβαση διατάξεων του Αναγκαστικού Νόμου 1565/1939 (ΦΕΚ 16/τ.Α΄/14-01-1939), «Περί κώδικος ασκήσεως του ιατρικού επαγγέλματος», δηλαδή απαγγέλθηκαν κατηγορίες για ιδιώνυμο αδίκημα. Με βάση το κατηγορητήριο: “Κατηγορείται ως υπαίτιος του ότι ... κατά το χρονικό διάστημα από τον μήνα Ιούλιο 2005 έως το έτος 2009 ... σφετερίστηκε τον τίτλο του Ιατρού ... ασκούσε παράνομα το ιατρικό επάγγελμα ... εκδίδοντας μάλιστα και σχετικές γνωματεύσεις που περιλαμβάνουν διάγνωση ψυχικής κατάστασης και συμβουλές θεραπείας χωρίς να έχει άδεια από το αρμόδιο Υπουργείο, χωρίς να είναι μέλος του Ιατρικού Συλλόγου και χωρίς να έχει πτυχίο της Ιατρικής Σχολής κάποιου Πανεπιστημίου... Για παράβαση των άρθρων 1, 12, 14, 26, 27 παρ.1, 53, 79 παρ. 1, 2, 111, 112 Α.Ν. 1565/39”.

 
  Κάντε το PSY.GR Πρώτη Σελίδα  
   
 
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αρχική σελίδα Site Map Επικοινωνία
  Members Only  
Ειδήσεις & Θέματα Ψυχολογίας
 
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 23 Σεπτέμβριος 2009
 

Προς τον Υποψήφιο Βουλευτή τού ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ στις Βουλευτικές Εκλογές τής 4ης Οκτωβρίου 2009.

Πρόταση για την ψήφιση Νόμου για την θεσμοθετημένη παρέμβαση του Ψυχολόγου στο ΣΧΟΛΕΙΟ και στην ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
PANHELLENIC PSYCHOLOGICAL ASSOCIATION

ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ • ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Τζώρτζ 10, Πλατεία Κάνιγγος, 106 77 ΑΘΗΝΑ • Τηλ.: 210 - 3800635, fax: 210 - 3800578 • http://www.psy.gr • E-mail: ds@psy.gr

Αθήνα, 5/15 Σεπτεμβρίου 2009
Αριθμός Πρωτοκόλλου: 5.744

ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Προς την κυρία ΆΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Υποψηφία Βουλευτή στην Α΄ Εκλογική Περιφέρεια ΑΘΗΝΩΝ
Του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ

ΘΕΜΑ: Πρόταση για την ψήφιση Νόμου για την «Παροχή ψυχολογικών υπηρεσιών σε παιδιά, εφήβους και οικογένειες, ψυχολογική υποθεμελίωση και στήριξη του εκπαιδευτικού-παιδαγωγικού έργου, και σύσταση ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ».

Αξιότιμη κυρία Διαμαντοπούλου,
Εν συνεχεία του διαλόγου που άρχισε με πρωτοβουλία σας, ως υπευθύνου τού Τομέα Παιδείας τού ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ, για την θεσμοθετημένη παρέμβαση του Ψυχολόγου στο Σχολείο και στην Κοινότητα, της συμμετοχής μελών τού Προεδρείου του Διοικητικού Συμβουλίου τού Πανελληνίου Ψυχολογικού Συλλόγου στην σχετική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών (ΙΣΤΑΜΕ) - Ανδρέας Παπανδρέου, στις 8 Μαΐου 2009, και της προσκλήσεώς σας για την για την υποβολή ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΩΝ,
Σας υποβάλλουμε ολοκληρωμένη, τεκμηριωμένη και ρεαλιστική πρόταση –την οποία  έχουμε καταθέσει στον Κλάδο των Ψυχολόγων-, για την ψήφιση Νόμου για την «Παροχή ψυχολογικών υπηρεσιών σε παιδιά, εφήβους και οικογένειες, ψυχολογική υποθεμελίωση και στήριξη του εκπαιδευτικού-παιδαγωγικού έργου, και σύσταση ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ».
Αναμένουμε ότι η Βουλή που θα συγκροτηθεί μετά τις Εκλογές τής 4ης Οκτωβρίου 2009 θα θέσει το ζήτημα αυτό ως άμεση προτεραιότητα.
Ο κλάδος των Ψυχολόγων προσβλέπει στην καθοριστική σας συμβολή σε αυτήν την διαδικασία.
Ευχόμαστε την επιτυχία στον εκλογικό σας αγώνα και την διακεκριμένη εκλογή σας στο Εθνικό Κοινοβούλιο
.

                                                                          Με εξαιρετική τιμή
                                                                   Για το Διοικητικό Συμβούλιο                                       

                                     Ο Πρόεδρος                                             Η Γενική Γραμματέας
                             Του Διοικητικού Συμβουλίου                    Του Διοικητικού Συμβουλίου
                                 Νικόλαος Ι. Μάντης                                Κωνσταντία Α. Ζγαντζούρη
                          Ψυχολόγος                                                   Ψυχολόγος
                              Διδάκτωρ Ψυχολογίας                           Διδάκτωρ Κλινικής Ψυχολογίας
                              Πανεπιστημίου Αθηνών                                Πανεπιστημίου Κρήτης

Συνημμένο: Αιτιολογική Έκθεση και Σχέδιο Προτάσεως Νόμου για την θεσμοθετημένη παρέμβαση του Ψυχολόγου στο ΣΧΟΛΕΙΟ και στην ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.

Κοινοποίηση:
- Προς τα Μέλη τού Πανελληνίου Ψυχολογικού Συλλόγου.
- Προς κατόχους κατά Νόμον Άδειας Ασκήσεως του Επαγγέλματος του Ψυχολόγου.
- Ημερήσιο και Περιοδικό Τύπο, Ηλεκτρονικό Τύπο και ΜΜΕ.

************************************************************************************

Σε προγραμματισμένη συνάντηση, με την κυρία Άννα Διαμαντοπούλου, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009 στα γραφεία της, ο Πρόεδρος και η Ταμίας τού Διοικητικού Συμβουλίου τού Πανελληνίου Ψυχολογικού Συλλόγου υπέβαλλαν στην κυρία Άννα Διαμαντοπούλου το ΥΠΟΜΝΗΜΑ και ανέπτυξαν διεξοδικώς την επιχειρηματολογία για την θεσμοθετημένη παρέμβαση του Ψυχολόγου στο Σχολείο και στην Κοινότητα.

Μεταξύ άλλων, ανέπτυξαν τα ακόλουθα:

Στην πρόταση που εισηγείται ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ελήφθη υπ’ όψη η τρέχουσα συζήτηση γύρω από κομβικές επιλογές σχετικώς με την ένταξη των δεδομένων της επιστήμης της Ψυχολογίας στην καθημερινή εκπαιδευτική-παιδαγωγική πρακτική, στην εσωτερική σχολική ζωή, στην εξωτερική μαθητική ζωή, στην ζωή στην Κοινότητα.

Επιπλέον, αντλήθηκαν στοιχεία από την εμπειρία των ψυχολόγων στο πλαίσιο της Ειδικής Αγωγής μέσα και έξω από τη σχολική μονάδα, από την λειτουργία των ψυχολόγων σε εξωσχολικές κοινοτικές δομές: Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας, Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα, Κοινωνικές Υπηρεσίες, Κέντρα Πρόληψης, Κέντρα Κοινωνικής Μέριμνας.

Ειδικότερα στον προβληματισμό συμπεριελήφθησαν:

• Η καθυστέρηση που υπάρχει στην Ελλάδα σχετικώς με την παροχή ψυχολογικών υπηρεσιών στο Σχολείο και στην Κοινότητα.

• Οι ιδιαίτερες ανάγκες και προβλήματα μεμονωμένων μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων και κηδεμόνων, αλλά και του Σχολείου ως συστήματος, που επιτάσσουν την ένταξη των ψυχολογικών υπηρεσιών στην Εκπαίδευση, στο Σχολείο και στην Κοινότητα.

• Η ανάγκη της ψυχολογικής υποθεμελίωσης και στήριξης του εκπαιδευτικού έργου.

• Η ανάγκη της ψυχολογικής υποθεμελίωσης και στήριξης του παιδαγωγικού έργου των διδασκόντων.

• Η ανάγκη της ψυχολογικής στήριξης των διδασκόντων.

• Η ανάγκη της ψυχολογικής στήριξης των μαθητών.

• Η ανάγκη της ψυχολογικής στήριξης των γονέων και κηδεμόνων.

• Η ανάγκη να γίνει ιεράρχηση των προβλημάτων και της διαδικασίας παρέμβασης.

• Η νέα, ραγδαίως μεταβαλλόμενη κοινωνική και σχολική πραγματικότητα, με εδραιωμένη την τάση για πολυπολιτισμική προοπτική που επιβάλλει την θεσμοθετημένη εισαγωγή της παροχής ψυχολογικών υπηρεσιών στο Σχολείο και την Κοινότητα προκειμένου να αντιμετωπισθούν οι πιεστικές, εν πολλοίς, ανάγκες των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των οικογενειών τους.

• Το γεγονός ότι η διαδικασία ένταξης, λειτουργικής προσαρμογής και απόδοσης στο σημερινό σχολείο δεν είναι ούτε αυτονόητη ούτε δεδομένη και αναδεικνύεται σε παράγοντα αποφασιστικής σημασίας για την εσωτερική σχολική ζωή, για την εξωτερική μαθητική ζωή, για το εκπαιδευτικό σύστημα, για τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, την οικογένεια, την Κοινότητα.

• Το γεγονός ότι τα προβλήματα των ατόμων και των οικογενειών, οι δυσλειτουργίες των φορέων και των θεσμών που συνθέτουν την Κοινότητα αντανακλώνται και διαπερνούν την ζωή των εταίρων στο Σχολείο, το έργο και την απόδοση μαθητών και εκπαιδευτικών.

• Το γεγονός ότι τα προβλήματα και οι δυσλειτουργίες του Σχολείου διαχέονται στην Κοινότητα, την επηρεάζουν, την καθορίζουν, την προσδιορίζουν, και την χαρακτηρίζουν.

• Η ανάγκη για αναδιοργάνωση των σπουδών Ψυχολογίας, σε επίπεδο προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών, σε αντιστοιχία με την αναδιοργάνωση των σπουδών Ψυχολογίας και άσκησης του επαγγέλματος του Ψυχολόγου στο σύνολο των Κρατών-Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Συμβουλίου της Ευρώπης.

• Κατά συνέπεια όλων των ανωτέρω, η ανάγκη για επιλογή του κατάλληλου οργανωτικού και λειτουργικού συστήματος για την οργάνωση και παροχή των ψυχολογικών υπηρεσιών σε παιδιά, εφήβους και οικογένειες, για την ψυχολογική υποθεμελίωση και στήριξη του εκπαιδευτικού-παιδαγωγικού έργου στο Σχολείο και την Εκπαίδευση, μέσα στο Σχολείο και στην Κοινότητα, εναλλακτικώς ή σε επί μέρους συνδυασμό:

- Εξωσχολικές κοινοτικές δομές: Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας, Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα, Κοινωνικές Υπηρεσίες, Κέντρα Πρόληψης, Κέντρα Κοινωνικής Μέριμνας.

- Εκπαιδευτικές δομές: Προσθήκη στο σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα και τη σημερινή διοικητική δομή διαδικασιών ψυχολογικής υποστήριξης, μέσα στο Σχολείο ή έξω από το Σχολείο, είτε στα Γραφεία Εκπαίδευσης είτε στην Περιφέρεια όπως συμβαίνει π.χ. στην περίπτωση των ΚΕΔΔΥ, των Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων, καθοδηγούμενη και εποπτευόμενη σε όλες τις περιπτώσεις από τα ανάλογα εποπτικά όργανα των εκπαιδευτικών.

- Ένταξη των ψυχολογικών υπηρεσιών, της ψυχολογικής υποστήριξης και παρέμβασης σε ένα λειτουργικό σύστημα, με τις λιγότερες προβλεπόμενες λειτουργικές και διοικητικές παθογένειες, με άξονες τον Εκπαιδευτικό, τον Μαθητή και την Οικογένεια, μέσα στο Σχολείο και στην Κοινότητα, εμπλουτισμένο με νέες λειτουργίες και σε νέα οργανωτική και λειτουργική βάση. Με διασύνδεση των ψυχολογικών υπηρεσιών που ενδυναμώνουν ένα Σχολείο ενταγμένο στην Κοινότητα, που υποθεμελιώνουν με τα δεδομένα της επιστήμης της Ψυχολογίας το εκπαιδευτικό-παιδαγωγικό έργο, που στηρίζουν τους γονείς και τους κηδεμόνες των μαθητών, που καλλιεργούν την προαγωγή της ψυχικής και σωματικής υγείας, που προωθούν μέτρα πρόληψης, που αντιμετωπίζουν τα προβλήματα και διασυνδέουν την διαδικασία της Εκπαίδευσης με την Οικογένεια και την Κοινότητα.

• Το αναντίρρητο, ότι ανάλογα με το οργανωτικό σχήμα, με το οποίο θα οργανωθούν οι υπηρεσίες και τα προγράμματα παροχής ψυχολογικών υπηρεσιών στο Σχολείο και την Κοινότητα, θα έχουμε ή την μέγιστη δυνατή απόδοση και ανταποδοτικότητα των ψυχολογικών υπηρεσιών και προγραμμάτων στο Σχολείο και στην Κοινότητα ή την αποτυχία και την κατάρρευση του θεσμού.

Η επιτυχημένη λειτουργία, απόδοση και ανταποδοτικότητα των προγραμμάτων και των υπηρεσιών που παρέχονται από το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.Δ.ΕΚ.Ε.), το οποίο θεσμοθετήθηκε με τον νόμο 2327/1995 (ΦΕΚ 156/τ.Α΄/31.07.1995, άρθρο 4), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και το οποίο στα δεκαπέντε (15) χρόνια λειτουργίας του έχει να επιδείξει αποτελεσματικότητα και διαρκώς αυξανόμενη αποδοτικότητα και ανταποδοτικότητα, μας οδήγησε να επιλέξουμε ένα οργανωτικό και λειτουργικό πρότυπο δοκιμασμένο στην πράξη.

Επελέγη και προτείνεται το οργανωτικό πρότυπο της «αυτοοργάνωσης» και «επαγγελματικής αυτορύθμισης» των ψυχολόγων, σε ό,τι αφορά την προετοιμασία, την οργάνωση, την λειτουργία και την παροχή των ψυχολογικών υπηρεσιών στο Σχολείο και στην Κοινότητα, στην προοπτική της μέγιστης ποιότητας και της οριζόντιας έκτασης των δραστηριοτήτων τους [στην βάση ενός αυστηρώς καθορισμένου θεσμικού πλαισίου και προβλεπομένων εξουσιοδοτικών διατάξεων για την ανάπτυξη και παροχή των ψυχολογικών υπηρεσιών στο Σχολείο και την Κοινότητα], προκειμένου να αποφευχθούν οργανωτικές δυσλειτουργίες, διακλαδικές αντιπαραθέσεις, περιχαρακώσεις, αυτοακυρώσεις, περιθωριοποίηση του έργου και ακύρωση του ρόλου του Ψυχολόγου.

Όλοι οι ψυχολόγοι που θα συμμετέχουν στην παροχή των ψυχολογικών υπηρεσιών στο Σχολείο και την Κοινότητα, από τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου έως τον «Ψυχολόγο Μέλος της Κινητής Μονάδας» ή τον «Ψυχολόγο Μέλος της Μονάδας Άμεσης Παρέμβασης ανά την Επικράτεια» για την παροχή ψυχολογικών υπηρεσιών στα πλέον απομακρυσμένα Σχολεία και Κοινότητες, ή/και όπου υπάρχει άμεση ανάγκη παρέμβασης, θα κρίνονται με βάση τις επιλογές τους που οδήγησαν στο συγκεκριμένο κάθε φορά αποτέλεσμα των παρεμβάσεών τους. Η κρίση αυτή και αξιολόγηση θα γίνεται και από τους ίδιους τους χρήστες των ψυχολογικών υπηρεσιών, οι οποίοι θα παρεμβαίνουν αποφασιστικώς και θα δρουν καταλυτικώς στην περαιτέρω πορεία ανάπτυξης της υπηρεσίας ή του προγράμματος. Το ίδιο το Σχολείο και η Κοινότητα θα αξιολογούν το έργο του Ινστιτούτου, στο τελικό αποτέλεσμα των επιλογών οργάνωσης και λειτουργίας του, από το εάν ωφελήθηκαν και σε ποιό βαθμό από την παροχή των ψυχολογικών υπηρεσιών, τις οποίες συμφωνήθηκε να λάβουν, εάν τις έλαβαν και σε ποια ποιότητα τις έλαβαν. Οι εκπαιδευτικοί, τα όργανα και οι φορείς τους, οι μαθητές, οι γονείς και οι φορείς τους, θα θέτουν τα αίτημα για μελέτη, προγραμματισμό και παρέμβαση και ο Ψυχολόγος (ως άτομο και ομάδα, ως Ινστιτούτο, ως διοικητικό και επιστημονικό-επαγγελματικό προσωπικό και συνεργάτες), θα παρέχει τις ψυχολογικές υπηρεσίες με βάση προγραμματικές συμφωνίες ελεύθερα κι ισότιμα υπογεγραμμένες.

Επιπροσθέτως, θα καθορίζεται σαφώς ότι όσοι παρέχουν ψυχολογικές υπηρεσίες στο Σχολείο και στην Κοινότητα, παρέχουν το έργο τους, ως επιστημονική-επαγγελματική πράξη, με ατομική τους επιστημονική-επαγγελματική ευθύνη και υποχρέωση, με βάση την επιστημονική-επαγγελματική δεοντολογία, και με βάση τις διατάξεις του σχετικού κεφαλαίου του Εσωτερικού Κανονισμού Οργάνωσης και Λειτουργίας του Ινστιτούτου και τις διατάξεις της σχετικής νομοθεσίας για την άσκηση του επαγγέλματος του Ψυχολόγου στην Ελλάδα, καθώς και το συνολικό θεωρητικό και πρακτικό πλαίσιο της παροχής των συγκεκριμένων συμφωνηθέντων ψυχολογικών υπηρεσιών.

Θα αποτιμάται ταυτοχρόνως και η ανταποδοτικότητα του έργου του Ινστιτούτου, της Διοίκησης, των εργαζομένων, των συνεργατών και ως οικονομικής μονάδας, ακόμη και με μεγέθη σχέσεων κόστους/απόδοσης, με δεδομένη την επιχορήγηση από τον Κρατικό Προϋπολογισμό και την διάθεση εθνικών πόρων, και τον κοινωνικό χαρακτήρα της αποστολής του.

Με των εντοπισμό των δυσλειτουργιών θα λαμβάνονται τα πολιτικά και διοικητικά εκείνα μέτρα που θα οδηγούν σε υπέρβαση των αδυναμιών.

Με τον χαρακτήρα του Νομικού Προσώπου Ιδιωτικού Δικαίου, υπό αυστηρό, θεσμικώς κατοχυρωμένο, διοικητικό και οικονομικό έλεγχο και την άμεση πολιτική ευθύνη του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, το Ινστιτούτο θα αποδώσει έργο πολλαπλάσιο από αυτό που θα αναλογούσε για τον ίδιο κονδύλι του Προϋπολογισμού εάν αυτό διατίθετο για την πλήρωση θέσεων Ψυχολόγων ΠΕ σε σχολικές μονάδες.

Στην περίπτωση που θα είχαμε την ένταξη ανεξαρτήτων-μεμονωμένων ψυχολόγων σε κάθε σχολική μονάδα, (σε όσες από αυτές θα ήταν δυνατό να πληρωθούν θέσεις Ψυχολόγων ΠΕ), τότε κατά ασφαλή πρόβλεψη με βάση τα δεδομένα της ιστορικής και συγχρονικής συγκριτικής μεθόδου έρευνας και μελέτης των θεσμών, οι ψυχολόγοι αυτοί θα ενσωματώνονταν στο σύστημα, θα αποτελούσαν μέρος της παθολογίας του, θα την αναπαρήγαγαν, θα γίνονταν μέρος του προβλήματος, θα ακυρώνονταν. Το αποτέλεσμα θα ήταν η περιθωριοποίησή τους και μαζί μ’ αυτό και η κατάρρευση του θεσμού της παροχής ψυχολογικών υπηρεσιών στο Σχολείο.

Συνοπτικώς, ο Ψυχολόγος εντάσσεται λειτουργικώς στο Σχολείο και στην Κοινότητα. Παρέχει το έργο του μέσα στο Σχολείο και μέσα στην Κοινότητα. Όμως, οργανικώς εντάσσεται στο δυναμικό του Ινστιτούτου Ψυχολογικών Υπηρεσιών στο Σχολείο και στην Κοινότητα, με επιλογή σχέσεων εργασίας: σύμβασης εξαρτημένης σχέσης εργασίας ορισμένου ή αορίστου χρόνου, ή σύμβασης μίσθωσης έργου. Ο Ψυχολόγος αξιολογείται διαρκώς για το έργο του και την αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεών του, ως άτομο και ως ομάδα, ως Ινστιτούτο και συνεργάτες. Η διαδικασία αυτή θα είναι αμέσως συναρτημένη με την αξιολόγηση του συνόλου της λειτουργίας και των παρεχομένων υπηρεσιών από το Ινστιτούτο, με τις επιλογές της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων που διορίζει το Διοικητικό Συμβούλιο και την Εξωτερική Επιτροπή Αξιολόγησης, με τις αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου, και, εν τέλει, με την απόδοση του καθενός και του συνόλου των συνεργατών, των εργαζομένων και της Διοίκησης του Ινστιτούτου Ψυχολογικών Υπηρεσιών στο Σχολείο και στην Κοινότητα.

************************************************************************************

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΑ ΕΣΤΑΛΗΣΑΝ
ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

ΜΟΣΙΑΛΟ ΗΛΙΑ - ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

ΑΛΕΥΡΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟ (ΝΑΣΟ)  - Α΄ ΑΘΗΝΩΝ

ΓΙΟΜΠΑΖΟΛΙΑ ΓΕΡΑΣΙΜΟ (ΜΑΚΗ) - Α΄ ΑΘΗΝΩΝ

ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ - Α΄ ΑΘΗΝΩΝ

ΤΣΟΥΡΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟ - Α΄ ΑΘΗΝΩΝ

ΓΕΙΤΟΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ - Β΄ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΑΜΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ - Β΄ ΑΘΗΝΩΝ

ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΠΕΤΡΟ -  Β΄ ΑΘΗΝΩΝ

ΚΑΤΣΕΛΗ ΛΟΥΚΙΑ - ΤΑΡΣΙΤΣΑ (ΛΟΥΚΑ) -  Β΄ ΑΘΗΝΩΝ

ΛΟΒΕΡΔΟ ΑΝΔΡΕΑ -  Β΄ ΑΘΗΝΩΝ

ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΕΛΙΖΑ (ΜΑΡΙΛΙΖΑ) -  Β΄ ΑΘΗΝΩΝ

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (ΒΑΣΩ) -  Β΄ ΑΘΗΝΩΝ

ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ ΜΙΧΑΗΛ -  Β΄ ΑΘΗΝΩΝ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΗ ΛΑΖΑΡΟ -  Α΄ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΧΡΥΣΗ -  Α΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΚΑΣΤΑΝΙΔΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ - Α΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ΙΩΑΝΝΗ -  Α΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΡΕΠΠΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟ - ΑΡΚΑΔΙΑΣ

ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΕΥΗ) - ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΤΡΑΤΑΚΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟ ΦΙΛΙΠΠΟ - ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

ΦΛΩΡΙΔΗ ΓΕΩΡΓΙΟ - ΚΙΛΚΙΣ

ΜΠΕΓΛΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ - ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΑΝΤΩΝΑΚΟ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - ΛΑΚΩΝΙΑΣ

ΝΑΣΙΩΚΑ ΕΚΤΟΡΑ - ΛΑΡΙΣΑΣ

ΚΑΡΧΙΜΑΚΗ ΜΙΧΑΗΛ - ΛΑΣΙΘΙΟΥ

ΟΣΜΑΝΟΓΛΟΥ ΣΕΒΑΛ - ΞΑΝΘΗΣ

ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟ - ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΠΕΤΑΛΩΤΗ ΓΕΩΡΓΙΟ - ΡΟΔΟΠΗΣ

ΚΟΥΤΜΕΡΙΔΗ ΕΥΣΤΑΘΙΟ - ΣΕΡΡΩΝ

ΜΕΡΕΝΤΙΤΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ  (ΣΟΥΛΑ) - ΤΡΙΚΑΛΩΝ

ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ  (ΤΟΝΙΑ) - ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

ΣΚΟΥΛΑΚΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - ΧΑΝΙΩΝ


   

 
Συνημμένα αρχεία
 
Αιτιολογική Έκθεση και Σχέδιο Προτάσεως Νόμου για την θεσμοθετημένη παρέμβαση του Ψυχολόγου στο ΣΧΟΛΕΙΟ και στην ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
 
 
Copyright © 2000 - Πανελλήνιος Ψυχολογικός Σύλλογος Όροι Χρήσης Online Επισκέπτες: 34
Τελευταία ενημέρωση : 13 Οκτώβριος 2020