Θεσμικό Πλαίσιο: Αποφάσεις Οργάνων τής Πολιτείας για το επάγγελμα του Ψυχολόγου
 
Καταδικάσθηκε «ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ», από Δικαστήριο τής Χώρας [ΠλΚ: 1064/08.04.2011].
 

Ασκήθηκε δίωξη για παράβαση διατάξεων του Αναγκαστικού Νόμου 1565/1939 (ΦΕΚ 16/τ.Α΄/14-01-1939), «Περί κώδικος ασκήσεως του ιατρικού επαγγέλματος», δηλαδή απαγγέλθηκαν κατηγορίες για ιδιώνυμο αδίκημα. Με βάση το κατηγορητήριο: “Κατηγορείται ως υπαίτιος του ότι ... κατά το χρονικό διάστημα από τον μήνα Ιούλιο 2005 έως το έτος 2009 ... σφετερίστηκε τον τίτλο του Ιατρού ... ασκούσε παράνομα το ιατρικό επάγγελμα ... εκδίδοντας μάλιστα και σχετικές γνωματεύσεις που περιλαμβάνουν διάγνωση ψυχικής κατάστασης και συμβουλές θεραπείας χωρίς να έχει άδεια από το αρμόδιο Υπουργείο, χωρίς να είναι μέλος του Ιατρικού Συλλόγου και χωρίς να έχει πτυχίο της Ιατρικής Σχολής κάποιου Πανεπιστημίου... Για παράβαση των άρθρων 1, 12, 14, 26, 27 παρ.1, 53, 79 παρ. 1, 2, 111, 112 Α.Ν. 1565/39”.

 
  Κάντε το PSY.GR Πρώτη Σελίδα  
   
 
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αρχική σελίδα Site Map Επικοινωνία
  Members Only  
Επιστημονικές Εκδηλώσεις
 
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 10 Οκτώβριος 2009
 

Στην ΠΑΤΡΑ. Συνέδριο για τον Αυτισμό, 24-25 Οκτωβρίου 2009, με θέμα: «Αυτισμός: Σύγχρονες Απόψεις για την Αιτιολογία - Παθογένεια. Θεραπευτική Παρέμβαση».

Τμήμα Λογοθεραπείας - ΤΕΙ Πάτρας

•  Κέντρο Ημέρας για Παιδιά με Αναπτυξιακές Διαταραχές Εταιρία Ψυχικής Υγείας και Εκπαίδευσης - Δημοτικός Οργανισμός Υγείας-Πρόνοιας

•  ΕΨΥΠΕΑ-Μεσολόγγι Παιδιών και Εφήβων με Αυτισμό Αχαΐας-Πάτρα

Υπό την Αιγίδα της Οργανωτικής Επιτροπής του 28ου Συνεδρίου του International Association. of Logopedics and Phoniatrics-IALP

Σάββατο 24 & Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009
Συνεδριακό Κέντρο Τ.Ε.Ι. Πάτρας


Στόχοι του Συνεδρίου

Ανασκόπηση της νέας γνώσης για την αιτιολογία και την παθογένεια των διαταραχών του  αυτιστικού φάσματος. Πρώιμη διάγνωση και θεραπευτική παρέμβαση στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες. Ανταλλαγή απόψεων και εμπειρίας μεταξύ υπευθύνων θεραπευτικών προγραμμάτων που αναδεικνύουν επιτυχείς χειρισμούς στην αντιμετώπιση παιδιών στο φάσμα του αυτισμού.

Απευθύνεται

Σε επαγγελματίες κάθε ειδικότητας που εργάζονται με παιδιά στο φάσμα του αυτισμού, σε φοιτητές, γονείς και σε όσους ενδιαφέρονται για τον αυτισμό.

Κόστος Συμμετοχής

Εγγραφή έως 12 Οκτωβρίου 2009: €120.00 επαγγελματίες , €80.00 φοιτητές-γονείς

Παρακολούθηση για μία ημέρα € 50.00

Το δικαίωμα συμμετοχής καλύπτει:
• Παρακολούθηση του επιστημονικού προγράμματος
• Έντυπο υλικό του Συνεδρίου
• Καφές, αναψυκτικά, βουτήματα
• Ελαφρύ γεύμα κατά της μεσημβρινές διακοπές
• Πιστοποιητικό παρακολούθησης


Κατάθεση στην Alpha Bank- Αρ. Λογαριασμού 222 002 002 003270. Σε περίπτωση που επιθυμείται να καταβάλετε την συμμετοχή σας ηλεκτρονικά, ο αριθμός λογαριασμού ΙΒΑΝ στην Alpha Bank είναι: GR 140 140 2220 2220 0200 2003 270.

Γραμματεία
Πληροφορίες: Κέντρο Ημέρας- Μεσολόγγι, Γ. Τουλιάτος-Ε. Κουμανιώτη
Τηλέφωνο: 26310 55661, Fax: 26310 55615, Email: epsypea1@otenet.gr


Οργανωτική Επιτροπή
Α. Κωτσοπούλου
Θ. Γκορίλας
Σ. Κωτσόπουλος
Ν. Διαμαντόπουλος
Η. Παπαθανασίου
Γ. Τουλιάτος


Επιστημονική Επιτροπή
Σ. Γεωργοπούλου
Θ. Γκορίλας
Ν. Διαμαντόπουλος
Μ. Καμπανάρου
Γ. Καραντάνος
Α. Κουμούλα
Σ. Κωτσόπουλος
Α. Κωτσοπούλου
Α. Οικονόμου
Η. Παπαθανασίου
Κ. Παπανικολάου
Α. Τερζή
Ν. Τρίμμης
Κ. Φρανσίς


ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ ΟΜΙΛΗΤΕΣ
- Slonims Vicky, Clinical Lead Speech and Language Therapist, Honorary Lecturer Kings College London, Newcomen Centre, Guy's Hospital, London.
- Whelan Margaret, Executive Director, Geneva Centre for Autism, Toronto, Canada.
- Αλεξάνδρου Στράτος, Παιδιατρικός Εργοθεραπευτής, SI Adv, Διευθυντής Εταιρείας Ειδικής Αγωγής «Προσέγγιση».
- Ανδρούτσος Χρήστος, Παιδοψυχίατρος, Επιμελητής Β', Τμήμα Ψυχιατρικής Παιδιών και Εφήβων, Σισμανόγλειο Νοσοκομείο.
- Βουτυράκος Παναγιώτης, Παιδοψυχίατρος, Προϊστάμενος Ιατροπαιδαγωγικής Υπηρεσίας Κέντρου Ψυχικής Υγιεινής Πειραιά, Γενικός Διευθυντής ΕΨΥΜΕ.
- Γενά Αγγελική, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών.
- Γεωργοπούλου Σταυρούλα, Καθηγήτρια Λογοθεραπείας ΤΕΙ Πάτρας.
- Διαμαντόπουλος Νικόλαος, Παιδονευρολόγος, Δ/της Παιδονευρολογικού Τμήματος Καραμανδανείου Νοσοκομείου Παίδων Πατρών.
- Κούβελας Ηλίας, Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών.
- Κουμούλα Αναστασία, Παιδοψυχίατρος, Διευθύντρια Τμήματος Ψυχιατρικής Παιδιών και Εφήβων, Σισμανόγλειο Νοσοκομείο.
- Κωτσοπούλου Αγγελική, Επίκουρος Καθηγήτρια Λογοθεραπείας ΤΕΙ Πάτρας
- Μητσάκου Αδαμαντία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Φυσιολογίας Πανεπιστημίου Πατρών.
- Μπακούλα Χρύσα, Καθηγήτρια Παιδιατρικής Πανεπιστημίου Αθηνών.
- Οικονόμου Αλεξάνδρα, Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών.
- Παπαγεωργίου Βάγια, Δρ. Παιδοψυχίατρος.
- Παπανικολάου Κ. Παιδοψυχίατρος, Λέκτορας Παιδοψυχιατρικής Κλινικής Πανεπιστημίου Αθηνών.
- Τάσση Μαριάνα, Παιδοψυχίατρος, Συνεργάτης του Κέντρου Παιδιού και Εφήβου.
- Τρίμμης Νικόλαος, Επίκουρος Καθηγητής Λογοθεραπείας ΤΕΙ Πάτρας.
- Φρανσίς Κώστας, Παιδοψυχίατρος, Β΄ Ψυχιατρική Πανεπιστημιακή Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών, Αττικό Νοσοκομείο

Πρόγραμμα Συνεδρίου

Ημέρα 1η Σάββατο 24 Οκτωβρίου

8.30-9.00 Καλωσόρισμα, εγγραφές και παραλαβή υλικού του συνεδρίου

Αμφιθέατρο

09.00-09:30 Χαιρετισμοί επισήμων και φορέων

Αμφιθέατρο

09:30-10:00 Πρόεδρος : Θ. Γκορίλας

Σ. Κωτσόπουλος: Ο προβληματισμός του Συνεδρίου

X. Μπακούλα: Αυτισμός: Μείζον αναπτυξιακό πρόβλημα: Έγκαιρη διάγνωση και θεραπευτική παρέμβαση.


10:00 Επίσημη έναρξη του συνεδρίου από τον Δήμαρχο Πατρέων

Αμφιθέατρο


10:00-11:00 Πρόεδρος : Γ. Κωστόπουλος

Α. Μητσάκου: Νευροδιαβίβαση και μεταφορά πληροφορίας στα νευρωνικά δίκτυα ατόμων με αυτισμό

Α. Οικονόμου: Πλαστικότητα του εγκεφάλου και αυτισμός.

Η. Κούβελας, Βιργινία Αντριάν: Αυτισμός και SLI: Δύο διαφορετικές οντότητες ή μέλη ενός συνεχούς;


11:00-11:30 Διάλειμμα-καφές

Αμφιθέατρο

11:30-12:30 Πρόεδρος : Γ. Καραντάνος

Κ. Φρανσίς: Πρόσφατες εξελίξεις στην έρευνα.

Α. Κουμούλα: Όρια αυτισμού και σχιζοφρένειας.

Ν. Διαμαντόπουλος: Σύνδρομο Rett

Χ. Ανδρούτσος: Αυτισμός και Φαρμακευτική αγωγή.

Αίθουσα Συνεδριάσεων

11:30-12:30 Πρόεδρος : A. Κωτσοπούλου

Ν. Γιάννακα: Το μοντέλο «friends’ play”. Ένα ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα για παιδιά με σύνδρομο Asperger.

Κ. Βαγενά: Ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης στο πλαίσιο της συνεκπαίδευσης μαθητή με διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή υψηλής λειτουργικότητας.

Γ. Ανδρεοπούλου: Η μουσική ως μέσο επαφής: η δημιουργική και θεραπευτική χρήση της μουσικής στον αυτισμό και τα στάδια της διαδικασίας στη μουσικοθεραπεία.

Γ. Κοίλιαρη: Το χιούμορ στον αυτισμό

Αμφιθέατρο

12:30-13:30 Πρόεδρος : Β. Παπαγεωργίου

Συμπόσιο: Το άτομο με αυτισμό στην ήβη και ενηλικίωση - συνεχής αγωγή

B. Παπαγεωργίου: Η εφηβεία, η ενηλικίωση, το μέλλον: υπηρεσίες για εφήβους και  νέους ενήλικες με διαταραχές του φάσματος του αυτισμού.

M. Γκογκάκη: Θεραπευτική και εκπαιδευτική παρέμβαση στη Στέγη Ατόμων με Αυτισμό «Ελένη Γύρα» βασισμένη στο πρόγραμμα ΤEACCH.

Χ. Τσακμακίδου: Ξενώνας Ελευθερία Λάρισας

Π. Μπαντή: Κέντρο Ημέρας για Παιδιά και Εφήβους με Αυτισμό Μεσσηνίας.

Αίθουσα Συνεδριάσεων

12:30-13:30 Πρόεδρος : Α. Γεωργίου

Ε. Αλεξάνδρου: Οι δυσκολίες της αισθητηριακής ολοκλήρωσης στα παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (Δ.Α.Φ.).

Ε. Αλεξάνδρου: Οι δυσκολίες της προσαρμοστικής αντίδρασης ως απόρροια των δυσκολιών αισθητηριακής ολοκλήρωσης στα παιδιά με Δ.Α.Φ.

Π. Κοκμοτός: Αισθητηριακή απευαισθητοποίηση πλάθοντας ιστορίες.

Ν. Χαραλάμπους – Darden, Χ. Γερολέμου: Πρόγραμμα “ΟΜΑΔΔΑ” (Οπτικά Μουσικοποιημένη Αισθητηριακή ολοκλήρωση με Δομημένες Δραστηριότητες Αγωγής).

13:30-14:30 Διάλειμμα για Ελαφρύ Γεύμα

Αμφιθέατρο

14:30-16:00 Πρόεδρος : M. Τάσση

Συμπόσιο: Κέντρο Παιδιού και Εφήβου (Χίος) : Πρόληψη – Διάγνωση – Αποκατάσταση σε παιδιά και εφήβους με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος.

Κ. Μπόλιας, Π. Σιδηροφάγη, Μ. Τάσση : Οργάνωση και λειτουργία ειδικής ομάδας με στόχο την ανίχνευση, διάγνωση και αποκατάσταση ατόμων με Δ.Α.Φ. σε συνεργασία με την οικογένεια και την κοινότητα.

Μ. Τάσση, Γ. Κοκκώδη, Σ. Κώττη, Π. Σιδηροφάγη, Μ. Τάσση, Κ. Μπόλιας : Εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση της κοινότητας με στόχο την πρώιμη ανίχνευση των Δ.Α.Φ.

Π. Σιδηροφάγη, Κ. Μπόλιας :Ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα αποκατάστασης μέσω δομημένης εκπαίδευσης σε παιδιά με Δ.Α.Φ.

Μ. Λαδάκη, Μ. Τάσση, Κ. Μπόλιας :Πρόγραμμα κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης σε παιδιά και εφήβους με Δ.Α.Φ. υψηλής λειτουργικότητας.

Ε. Διακάτου, Α. Σπανού, Κ. Μπόλιας : Η εμπειρία ενάμιση χρόνου λειτουργίας του Κέντρου Ημέρας για Εφήβους με Αυτισμό στη Δυτική Αττική.

Αίθουσα Συνεδριάσεων

14:30-16:00 Πρόεδρος : Α. Τερζή

Α. Κωτσοπούλου: Εργαλείο Διεπιστημονικής Ομάδας Επιπέδου Λειτουργικότητας Παιδιών στο Φάσμα του Αυτισμού (ΕΔΑΛΦΑ).

Γ. Βογινδρούκας: Αξιολόγηση Γλωσσικών και Επικοινωνιακών Δεξιοτήτων στο Φάσμα του Αυτισμού με την «Δοκιμασία Γλωσσικής Αντίληψης και Έκφρασης».

Σ. Γεωργοπούλου: Μια προσέγγιση διαφοροδιάγνωσης στο φάσμα του αυτισμού μέσω τεχνητής νοημοσύνης.

Ν. Τρίμμης: Διαταραχή κεντρικής ακουστικής επεξεργασίας στο φάσμα του αυτισμού.

16:00-16:30 Διάλειμμα-καφές

Αμφιθέατρο

16:30-18:00 Πρόεδρος : Γ. Βογινδρούκας

Συμπόσιο: Ένταξη παιδιών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή στην τυπική εκπαίδευση: Ένα στάδιο στην διαχρονική διαδικασία κοινωνικής ένταξης.

Π Βουτυράκος: Από την πρώιμη παρέμβαση στην ένταξη παιδιών με Δ.Α.Δ. στην τυπική εκπαίδευση. Το συνεχές στη φροντίδα και η συνέργια δικτύων ψυχικής υγείας και εκπαίδευσης.

Ε. Αυγερινού: Τμήματα ένταξης στο Κ.Ημ.Α. Παρουσίαση φιλοσοφίας και δομής των τμημάτων ένταξης. Χρήση και βιντεοσκοπημένου υλικού.

Χ. Λεπτίδη: Προετοιμάζοντας την οικογένεια και το σχολείο. Εμπειρίες από την ένταξη 6 παιδιών στο δίκτυο εκπαίδευσης.

Μ. Παπανικολάου: Earlybird. Το σύστημα δομημένης ψυχοεκπαίδευσης και η αξιοποίηση του για την ένταξη παιδιών στην τυπική εκπαίδευση.

Αίθουσα Συνεδριάσεων

16:30-18:00 Πρόεδρος : Α. Μανωλοπούλου.

Συνεκπαίδευση

Ε. Τραγουλιά, Σ. Αντωνάτου: Παιδιά με και χωρίς αυτισμό – Τα συν της συνεκπαίδευσης.

Ε. Μάντακα –Brikman, Κ-Ο. Γιαξόγλου, Π. Αλευρομαγείρου: Ενσωμάτωση παιδιών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και άλλες δυσκολίες σε Παιδικό Σταθμό τυπικής εκπαίδευσης.

E. Παπάζογλου, I.Θωμοπούλου: Ο ρόλος του σχολείου στην άμβλυνση των γνωσιακών και συμπεριφοριστικών ελλειμμάτων των παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές.

E. Γκονέλα, T. Ρηγοπούλου, A. Τράντου Και τα παιδιά με αυτισμό εκπαιδεύονται! Το θαυμαστό ταξίδι του Ν.

B. Γεωργοπούλου: Συνεργασία στην εκπαίδευση και ψυχική υγεία των παιδιών με Αυτισμό.

Αμφιθέατρο

18:00-19:00 Πρόεδρος Α. Χασακή

Συμπόσιο: Δραστηριότητα του Κέντρου Ημέρας για Παιδιά με Αναπτυξιακές Διαταραχές στο Μεσολόγγι.

Γ. Τουλιάτος, Ε. Κουμανιώτη: Η δραστηριότητα του Κέντρου Ημέρας σε αριθμούς.

Ε. Φλώρου, Α. Γυφτογιάννη: Εντατικό πρόγραμμα παρέμβασης σε ομάδα.

Α. Γαστεράτος, Κ. Γκούμα, Μ. Γυφτογιάννη, Α. Τρούπου: ‘Αγγιξε και Πες’ (Phoneme Touch and Say): Νέα μέθοδος διδαχής ομιλίας.

Α. Γεωργίου, Δ. Κολοσιώνη, M. Σακελλάρη: Εφαρμογή ΕΔΑΛΦΑ στα πλαίσια της θεραπευτικής παρέμβασης.

Αμφιθέατρο

19:30-20:30 Μουσικό Καλλιτεχνικό πρόγραμμα : Προσφορά του Δήμου Πατρέων

Ημέρα 2η Κυριακή 25 Οκτωβρίου Θεραπευτικές Παρεμβάσεις

Αμφιθέατρο

Συνεδρία στην Αγγλική Γλώσσα (Powerpoint στα Ελληνικά)

09:00-10:30 Πρόεδρος : Ν. Διαμαντόπουλος, Σ. Κωτσόπουλος

M. Whelan (Executive Director, Geneva Centre for Autism): A comprehensive presentation of “Geneva Centre for Autism – Model of Service: Intervention, Training and Resources” Toronto, Canada.

10:30-11:00 Διάλειμμα-καφές

Αμφιθέατρο

Συνεδρία στην Αγγλική Γλώσσα (Powerpoint στα Ελληνικά)

11:00-12:30 Πρόεδρος : Η. Παπαθανασίου

V. Slonims: Pre-school interventions for children with social and communication disorders. Models of delivery and outcomes.

L Rooney: Won`t eat, Can`t eat. Eating difficulties in children in the Autistic Spectrum.

A. Igoumenou, S. Wilcock, L. Thomas, M. Perkins: Child and Adolescent Mental Health – Tier 4 Neuropsychiatry Service Oxfordshire and Buckinghamshire NHS Mental Health Foundation Trust.

12:30-13:30 Διάλειμμα για Ελαφρύ Γεύμα.

Αμφιθέατρο

13:30-15:00 Πρόεδρος : Α. Γενά

Συμπόσιο : Εφαρμογές της Ανάλυσης της Συμπεριφοράς στην ανάδειξη κοινωνικών δεξιοτήτων και αυτονομίας σε παιδιά με αυτισμό.

Α. Γενά, Σ. Λουκρέζη, Ε. Παπαδοπούλου & Ε. Βλαχογιάννη: Συμπεριφοριοαναλυτική, αναπτυξιακή αξιολόγηση και διδασκαλία παιχνιδιού σε παιδιά με αυτισμό.

Λ. Πήλιου: Προωθώντας την αυτονομία νέων με αυτισμό με την χρήση φωτογραφικών προγραμμάτων αυτοαπασχόλησης.

Π. Γαλάνης, Α. Γενά: Στρατηγικές που προάγουν την ένταξη παιδιών με αυτισμό στο Σχολείο.

Αμφιθέατρο

15:00-16:00 Πρόεδρος : Κ. Παπανικολάου

Συμπόσιο :«Η Μουσικοθεραπεία για παιδιά με αυτισμό».

Ε. Γεωργιάδου, Χ Αδαμοπούλου: Η Μουσικοθεραπεία στον παιδικό αυτισμό: Θεωρητικό υπόβαθρο και κλινικές εφαρμογές.

Ε. Γεωργιάδου, Χ Αδαμοπούλου: Η Μουσικοθεραπεία στον παιδικό αυτισμό : Παρουσίαση περιστατικού.

Ε. Γεωργιάδου, Χ Αδαμοπούλου, Ε. Γιουρούκου, Μ. Γιαχνή, Β. Ντρε, Κ. Παπανικολάου: Πρόγραμμα «Στήριξη και Φροντίδα μέσα από τη Μουσική». Περιγραφή και αξιολόγηση του προγράμματος.

Αμφιθέατρο

16:00-17:00 Σ. Κωτσόπουλος : Συμπεράσματα

ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Ν. Απτεσλής , Ε. Χελιουδάκη, Ι. Μαυρίδου, Ι. Βογινδρούκας: Εκπαίδευση ατόμων με αυτισμό στο Κέντρο Ημέρας της ΕΕΠΑΑ Παράρτημα Θεσσαλονίκης.

Ι. Βογινδρούκας, Φ. Ζαφειροπούλου, Φ. Μουδιώτου, Σ. Αντωνιάδου, Χ. Παπαδάτου: Κέντρο Ημέρας Ελληνικής Εταιρίας Αυτιστικών Ατόμων (Ε.Ε.Π.Α.Α) - Παράρτημα Θεσσαλονίκης.

Ε. Γεράση, Κ. Κώτσης, Β. Τσιρώνη, Α. Κουμούλα: Αυτισμός και γενετικές ή/και ιατρικές καταστάσεις και άλλες βιολογικά προσδιοριζόμενες καταστάσεις: Παρουσίαση τριών περιπτώσεων.

Ε. Γερονίκου Μ. Μηλαθιανάκη, Σ. Φαρμάκη: Αξιολόγηση της γλωσσικής ανάπτυξης παιδιών προσχολικής ηλικίας με αυτισμό.

Ε. Γερονίκου, Ε. Βλαχάκη, Ε. Καρπούζου : Ποιοτική ανάλυση της ψυχολογίας μητέρων που το παιδί τους έχει διαγνωσθεί με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή.

Π. Ιακωβάκη, Α. Κατάτση, Α. Φραγκούλη, Α. Τζιμαρά, Α. Αντωνίου: Η συμβολή της συμβουλευτικής γονέων στην εξέλιξη των παιδιών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή.

Α. Καλτσά, Ε. Ζαχαράκη, Β. Αντωνοπούλου, Β. Χαντζαρά: Συνοσυρότητα μυiκής δυστροφίας Duchenne με διαταραχές του φάσματος του αυτισμού. Παρουσίαση περιπτώσεων – Βιβλιογραφική ανασκόπηση.

Α. Καλτσά, Μ. Μπουραντά, Α. Ηλιάδου, Α. Γκουλιώνη, Α. Μικέλη, Β. Χαντζαρά: Η σημασία της έγκαιρης διάγνωσης της διάχυτης αναπτυξιακής διαταραχής και οι δυσκολίες της. Παρουσίαση περίπτωσης.

Σ. Μπέλλα: Διαφορική διάγνωση του Αυτισμού με την Ειδική Γλωσσική Διαταραχή και τη Σημασιολογική - Πραγματολογική διαταραχή.

Α. Μποβολή: Διδακτική προσέγγιση ένταξης μαθητών στο φάσμα του αυτισμού στο Δημοτικό Σχολείο: Κρίση ή Πρόκληση; Μια μελέτη περίπτωσης.

Α. Πάμπανος: Νεότερα Ερευνητικά Δεδομένα στη Γενετική του Αυτισμού και των Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών.

Θ. Πιλήσης: Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη και Συμβουλευτική στους Γονείς του Αυτιστικού Παιδιού.

Δ. Σακουλογεώργα: Θεωρητικά μοντέλα γνωστικής ψυχολογίας και αυτιστικό φάσμα: Κριτική επισκόπηση και εκπαιδευτικές προεκτάσεις.

A. Igoumenou, S. Wilcock, L. Thomas M. Perkins: Child and Adolescent Mental Health Services (CAMHS) Tier System.

***************************************************************************************************

Σημείωση της Διαχείρισης του www.psy.gr: Όσοι φορείς επιθυμούν να παρουσιάζουν τις δραστηριότητές τους στον επίσημο διαδικτυακό τόπο τού Πανελληνίου Ψυχολογικού Συλλόγου -σχετικές με την θεματολογία του-, μπορούν να αποστέλλουν, στην ηλεκτρονική διεύθυνση webmaster@psy.gr,  κείμενο σε αρχείο <word.doc> και εικόνες σε αρχεία <.jpg>.


   

 
 
Copyright © 2000 - Πανελλήνιος Ψυχολογικός Σύλλογος Όροι Χρήσης Online Επισκέπτες: 34
Τελευταία ενημέρωση : 13 Οκτώβριος 2020