Θεσμικό Πλαίσιο: Αποφάσεις Οργάνων τής Πολιτείας για το επάγγελμα του Ψυχολόγου
 
Καταδικάσθηκε «ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ», από Δικαστήριο τής Χώρας [ΠλΚ: 1064/08.04.2011].
 

Ασκήθηκε δίωξη για παράβαση διατάξεων του Αναγκαστικού Νόμου 1565/1939 (ΦΕΚ 16/τ.Α΄/14-01-1939), «Περί κώδικος ασκήσεως του ιατρικού επαγγέλματος», δηλαδή απαγγέλθηκαν κατηγορίες για ιδιώνυμο αδίκημα. Με βάση το κατηγορητήριο: “Κατηγορείται ως υπαίτιος του ότι ... κατά το χρονικό διάστημα από τον μήνα Ιούλιο 2005 έως το έτος 2009 ... σφετερίστηκε τον τίτλο του Ιατρού ... ασκούσε παράνομα το ιατρικό επάγγελμα ... εκδίδοντας μάλιστα και σχετικές γνωματεύσεις που περιλαμβάνουν διάγνωση ψυχικής κατάστασης και συμβουλές θεραπείας χωρίς να έχει άδεια από το αρμόδιο Υπουργείο, χωρίς να είναι μέλος του Ιατρικού Συλλόγου και χωρίς να έχει πτυχίο της Ιατρικής Σχολής κάποιου Πανεπιστημίου... Για παράβαση των άρθρων 1, 12, 14, 26, 27 παρ.1, 53, 79 παρ. 1, 2, 111, 112 Α.Ν. 1565/39”.

 
  Κάντε το PSY.GR Πρώτη Σελίδα  
   
 
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αρχική σελίδα Site Map Επικοινωνία
  Members Only  
Επιστημονικές Εκδηλώσεις
 
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 03 Μάρτιος 2010
 

Στις Σπέτσες, 26 - 27 Ιουνίου 2010: 1ο Summer School στη Σχολική Ψυχολογία >>>>>>>>>> «Response to intervention: A system of improving the learning and behavior outcome for all students». Σκοπός: Εντοπισμός και αξιολόγηση μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών αναγκών των μαθητών. Επιλογή κατάλληλων μεθόδων παρέμβασης.

Πανεπιστήμιο Αθηνών

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα

Σχολικής Ψυχολογίας

----------------

Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών

Σχολικής Ψυχολογίας

----------------

Κλάδος Σχολικής Ψυχολογίας

Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία

----------------

Δίκτυο Αποφοίτων Μεταπτυχιακού

Προγράμματος Σχολικής Ψυχολογίας

----------------

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

1ο Summer School στη Σχολική Ψυχολογία

«Response to intervention: A system of improving the learning and behavior outcome for all students»

Σκοπός

Εντοπισμός και αξιολόγηση μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών αναγκών των μαθητών.

Επιλογή  κατάλληλων μεθόδων παρέμβασης.

26 - 27 Ιουνίου 2010

Αναργύρειος και Κοργιαλένειος Σχολή Σπετσών

Σπέτσες

Ανακοινώσεις σχετικές με το σεμινάριο θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα:

http://schoolpsych.psych.uoa.gr/

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Μετά την επιτυχή οργάνωση των Σεμιναρίων εξειδικευμένης κατάρτισης για τη Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα τα δύο τελευταία χρόνια, διοργανώνουμε φέτος, το πρώτο Summer School στη Σχολική Ψυχολογία. Το Summer School  σε ένα συστηματοποιημένο και αναβαθμισμένο επίπεδο έχει ως σκοπό την εξειδικευμένη κατάρτιση σε ειδικά θέματα σχολικής ψυχολογίας, τη σύνδεση θεωρίας - έρευνας με πρακτικές εφαρμογές και παρεμβάσεις στη σχολική κοινότητα καθώς και τη διασύνδεση των Πανεπιστημίων με τα σχολεία.

Ο τίτλος της φετινής θεματικής ενότητας είναι:

«Response to intervention: Α system of improving the learning and behavior outcome for all students», (Ανταπόκριση στη διδασκαλία: Ένα σύστημα βελτίωσης της αποτελεσματικότητας στη μάθηση και στη συμπεριφορά για όλους τους μαθητές) και εισηγητής θα είναι ο Dr. George M. Batsche, Professor and Co-Director, Institute for School Reform, School Psychology Program, University of South Florida.

Το Summer School διοργανώνεται από το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σχολικής Ψυχολογίας και το Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Κλάδο Σχολικής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας, και το Δίκτυο Αποφοίτων Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σχολικής Ψυχολογίας

 Το Summer School απευθύνεται σε ψυχολόγους και εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, σε μέλη ΔΕΠ και σπουδαστές Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Ψυχολογίας και Παιδαγωγικών.

Στόχοι του Summer School

α) να διαμορφώσει το θεωρητικό πλαίσιο το οποίο θα αποτελέσει τη βάση ανάπτυξης ενός μοντέλου «ανταπόκρισης στην διδασκαλία και αποτελεσματικών παρεμβάσεων» που θα είναι λειτουργικό στην ελληνική σχολική πραγματικότητα και

β) να προχωρήσει σε διασύνδεση των Πανεπιστημίων και της σχολικής κοινότητας (εκπαιδευτικών, ψυχολόγων) προκειμένου να εφαρμοστεί σε πιλοτικό επίπεδο το μοντέλο αυτό σε ορισμένα σχολεία της χώρας.

Περίληψη

This two-day institute will present Response to Intervention (RtI) as an “instructional frame” or blueprint for the integration of all services provided to students in educational settings.  The frame is built upon a three-tiered model of service delivery:  Tier 1 (Core, Universal), services all students receive;  Tier 2 (Supplemental), services some student receive in addition to Core;  and Tier 3 (Intensive), services fewer students receive who require individual learning and/or social/emotional supports. The institute will focus on the theory and research that provides a strong evidence base for this practice as well as on the skills necessary to put instruction and interventions in place within the 3-tiered system.  The content of the institute will include discussion, small group work and skill development exercises.

Εισηγητής

Dr. George M. Batsche is Professor and Co-Director of the Institute for School Reform at the University of South Florida.  He is Co-Director of the Florida Statewide Problem-Solving/Response to Intervention Project for the Florida Department of Education.  In addition, Dr. Batsche co-directs the Student Support Services, Shared Services Network and Coordinated Student Health Projects for the Florida Department of Education.

Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Σίσσυ Χατζηχρήστου                                                             Ηλίας Μπεζεβέγκης

Καθηγήτρια Σχολικής Ψυχολογίας                       Καθηγητής Εξελικτικής Ψυχολογίας


   

 
Συνημμένα αρχεία
 
2010.04.23_Prosklisi_1o-SUMMER-SCHOOL_SCHOLIKI_PSYCHOLOGIA
 
 
Copyright © 2000 - Πανελλήνιος Ψυχολογικός Σύλλογος Όροι Χρήσης Online Επισκέπτες: 34
Τελευταία ενημέρωση : 13 Οκτώβριος 2020